Klantenservice

Bezorgen

Zodra je via onze webshop een bestelling plaatst, verwerken wij deze in ons magazijn tot een pakket en/of palletzending. We verwerken deze normaal binnen 2 werkdagen en dan zal deze verzonden worden (mocht dit door omstandigheden niet haalbaar zijn dan ontvang je tijdig een mail van ons met de juiste levertijden). Op de dag voor levering ontvang je een mail met daarin uw factuur en Track & Tracé code.

Afhalen

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Geef dit dan bij het plaatsen van je bestelling aan. We verwerken je bestelling normaal binnen 2 werkdagen, daarna ontvang je een mail van ons zodra de bestelling klaar staat om af te halen met ook de factuur daarbij (mocht dit door omstandigheden niet haalbaar zijn dan ontvang je tijdig een mail van ons met de juiste levertijden). In de mail kan je ook aangeven wanneer je de bestelling wilt afhalen.

Bezorgkosten

Wij werken met verschillende betrouwbare vervoerders. De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling. De kosten voor een kleine pallet zending zijn €13,95 exclusief BTW (uitgezonderd Waddeneilanden). Bij meerdere pallets wordt het tarief hierop aangepast. Kleine pakketten kosten € 7,95 exclusief BTW per pakket.

Retourneren

Producten worden niet terug genomen na bestelling met uitzondering van gebreken die binnen 10 dagen naar levering schriftelijk worden gemeld, zie onze algemene voorwaarden 12.3 t/m 12.5 voor verder informatie.

Service en contact

Tijdens het bestellen denken we met je mee, en kom je er niet uit neem gerust contact met ons op via mail of chat. Ook tijdens de montage kunnen we u altijd helpen, mochten daar vragen over komen neem dan gerust contact met ons op via mail of chat.